پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز مهندسی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز مهندسی
(چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴) ۰۸:۰۰

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن 5 اسفند، روز ملی مهندسی را به همه مهندسان صنعت پتروشیمی تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

همکار ارجمندم

پنجم اسفندماه در تقویم ایران اسلامی، خجسته زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی «روز ملی مهندسی» نامگذاری شده است. در این میان جای بسی افتخار است این روز را به شما زنان و مردان خسته ناپذیر صنعت پتروشیمی تبریک و تهنیت عرض نمایم. به جرات می توان گفت مهندسان عرصه صنعت پتروشیمی در ادوار گذشته، با تکیه بر خلاقیت و نوآوری علیرغم تمام مشکلات پیش رو توانسته اند جایگاهی ارزشمند در مسیر توسعه پایدار اقتصاد کشور برای خود کسب نمایند و این جای بسی شکر دارد.

 

خواهران و برادران پر تلاش

مهندس به فردی اطلاق می گردد که یا راهی را خواهد یافت و یا راهی را خواهد ساخت. در سه دهه گذشته شما همکاران پرتلاش به درستی این را اثبات کرده و در مسیر توسعه این صنعت ارزش آفرین، جایی که لازم بود راهی را یافته و آنجا که امکان داشت راهی را ساختید. از این روست که صنعت پتروشیمی توانسته است رتبه اول صادرات غیر نفتی کشور را به خود اختصاص دهد و موفقیت ها و پیشتازی های این صنعت در حوزه های مختلف مرهون زحمات و تلاش های تمامی کارکنان خلاق، آگاه و کارآمد پتروشیمی است.

همراهان گرانقدرم

هم اکنون صنعت پتروشیمی در آغاز جهش دوم با اتکا بر تفکر نوین و در بستری از تدبیر و امید که نویدبخش طلوعی مجدد است، به سوی افقی روشن در حرکت است، تا با توان اندیشه مهندسان ایرانی دستاوردهای ارزشمند دیگری را در تاریخ صنعت پتروشیمی برای نسل آینده به ارمغان آورد.

در پایان یکبار دیگر این روز را به دانش پژوهان و مهندسان ایرانی تبریک عرض نموده و امیدوارم با بهره گیری از اندیشه های والای دانشمندان و بزرگان تاریخ و تمدن پنج هزار ساله اقوام ایرانی، گام های بزرگی در راه سرافرازی این سرزمین و نام نیک ایرانیان برداشته و آینده ای روشن تر برای خود و نسل های بعدی را بسازند.

 

مرضیه شاهدایی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تعداد بازدید : ۱,۶۵۵