آریاساسول پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی

آریاساسول پیشتاز در عمل به مسئولیت های اجتماعی
(چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴) ۱۲:۴۲

شرکت پلیمر آریاساسول با مشارکت کارکنان و خانواده های آنان با جمع آوری حدود 60 هزار درب بطری آب در کمتر از یک ماه رکوردی قابل توجه را رقم زد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در آئینی که با حضور مدیرعامل شرکت پلیمر آریا ساسول، مدیر کل بهزیستی استان بوشهر و مدیر کل سازمان محیط زیست این استان در محل مجتمع پتروشیمی آریاساسول برگزار شد از یک دستاورد جدید و منحصر به فرد کارکنان و خانواده های آنان در عمل به مسئولیت اجتماعی رونمائی شد.

براساس این گزارش، با پیشنهاد یکی از کارکنان و موافقت مدیرعامل آریا ساسول و با همکاری روابط عمومی این شرکت از تاریخ 27 دی ماه جمع آوری درب های بطری های آب  مورد استفاده کارکنان و خانواده های  آنان با هدف تحقق جامعه سالم، صیانت از محیط زیست و تحقق مسئولیت پذیری آغاز شد.

آخرین آمارها حاکی از آن است که تاکنون حدود 60 هزار درب جمع آوری شده است و با همت و تعهد کارکنان این رقم با شتاب در حال افزایش است.

این مهم، همسو با ابلاغ سیاست های کلی محیط زیست از سوی مقام معظم رهبری در 26 آبان ماه که با هدف گسترش اقتصاد سبز و نهادینه سازی اخلاق و فرهنگ زیست محیطی اجرایی شد.

این گزارش می افزاید: بر اساس برآوردهای انجام شده سالانه حدود 16 میلیون و 200 هزار درب بطری در طرح ها و مجتمع های پتروشیمی و نیز طرح ها و مجتمع های گازی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارس مصرف می شود و حدود 5 میلیون و چهارصد هزار پسماند پلاستیکی دیگر با ورود به منطقه تهدیدی جدی در برای محیط زیست تلقی می شود.

گفتنی است عواید حاصل شده از فروش درب بطری های مورد استفاده در پتروشیمی آریاساسول برای خرید ویلچر برای معلولان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تعداد بازدید : ۲,۸۹۴