اعلام آمادگی اتریشی ها برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران

اعلام آمادگی اتریشی ها برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران
(چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴) ۱۲:۰۶

هلدینگ کریستف اتریش به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در صنعت انرژی این کشور برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مدیر عامل و مدیران ارشد هلدینگ کریستف انرژی دیروز سه شنبه (بیستم بهمن ماه) در دیدار با مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی از آمادگی برای حضور در طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران و نیز همکاری در طراحی ، ساخت و اجرا خبر دادند.

 استفان کریستف مدیرعامل این هلدینگ با تاکید بر این که آماده انتقال فناوری به ایران هستیم تصریح کرد: در دوران پساتحریم شرکت های تابعه هلدینگ کریستف آماده هرگونه همکاری با شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی ایران هستند و هیچ محدودیتی برای همکاری وجود ندارد.

 وی با بیان این که با بسیاری از شرکت های بزرگ اروپایی روابط خوب و مطلوبی داریم گفت: با توجه به این روابط می توانیم حضوری موثر در صنعت پتروشیمی ایران داشته باشیم و تجربه حضورموفق در دیگر کشورها می تواند راه را برای همکاری با شرکت های ایرانی هموار کند.

 کریستف ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به موقعیت ممتاز خود می تواند مسیر رشد و توسعه را با شتاب طی کند و هلدینگ کریستف با توجه به وضعیت مطلوب موجود آماده هرگونه همکاری و تعامل با بخش های مختلف پتروشیمی ایران است.

تعداد بازدید : ۲,۰۵۳
Loading