مهندس مرضیه شاهدایی تاکید کرد:

تسریع توسعه "جهش دوم" با استفاده از تجربیات دوران طلایی صنعت پتروشیمی

تسریع توسعه "جهش دوم" با استفاده از تجربیات دوران طلایی صنعت پتروشیمی
(چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴) ۱۰:۴۸

مهندس مرضیه شاهدایی گفت: استراتژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دوران موسوم به "جهش دوم " ادامه مسیر توسعه صنعت پتروشیمی در دوران طلایی 1376 تا 1384 است.

به گزارش نیپنا؛ مهندس مرضیه شاهدایی در نخستین جلسه رسمی خود با اعضای هئیت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی در کسوت معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل این شرکت، افزود: بی تردید استفاده از تجربیات ارزشمند و حضور مهندس شعری مقدم و سایر مدیران در شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهترین فرصت برای تسریع در توسعه و پیشرفت صنعت است.

شاهدایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهوری و مهندس
 بیژن زنگنه مبنی بر حمایت دولت از توسعه صنعت پتروشیمی و تکمیل زنجیره ارزش آن، گفت: با پررنگ تر شدن نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی بعنوان یک سازمان حاکمیتی و توسعه ای، باید با تدوین مقررات لازم بتوانیم نقش سیاستگذاری و نظارتی مناسبی  را در عرصه های مختلف صنعت پتروشیمی ایفا کنیم .

معاون وزیر نفت، با تاکید بر اینکه توسعه صنعت پتروشیمی یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است، افزود: با تصویب و نهایی شدن برنامه استراتژیک شرکت ملی صنایع پتروشیمی توسط وزیر محترم نفت، امیدوارم از طریق استفاده بهینه از خرد جمعی و مشارکت فکری و همکاری تمامی مدیر ان و کارکنان بتوانیم در پیاده سازی اهداف از پیش تعیین شده در این برنامه موفق و پیروز باشیم.

گفتنی است؛ وزیر نفت (دوشنبه 19 بهمن) با صدور احکامی جداگانه ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه عباس شعری مقدم، مرضیه شاهدایی را به سمت مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر در امور پتروشیمی منصوب کرد.

تعداد بازدید : ۱,۷۲۰
Loading