تقدیر ویژه زنگنه از عباس شعری مقدم / مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد

تقدیر ویژه زنگنه از عباس شعری مقدم / مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شد
(دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴) ۱۴:۲۱

وزیر نفت در حکمی مرضیه شاهدایی را به عنوان معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بیژن زنگنه طی حکمی مهندس مرضیه شاهدایی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

در حکم مهندس بیژن زنگنه خطاب به مهندس شاهدایی آمده است: "بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به استناد ماده ٥ قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب 1391/2/19 مجلس شورای اسلامی، بدینوسیله به عنوان مدیرعامل شرکت و معاون وزیر در امور پتروشیمی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل در شرایط پسابرجام با هدف تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت که از مهم ترین اولویت های کشور می باشد، با تأکید بر درون زایی اقتصاد با مدیریت کلان برای تحقق جهش دوم در صنعت پتروشیمی و با رویکرد برون گرایی از طریق مدیریت جذب و ارتقای فناوری، جلب سرمایه های خارجی، دستیابی با بازارها و افزایش صادرات در تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در تحقق اهداف ترسیم شده برای این صنعت در برنامه ششم توسعه موفق باشید."

 

تقدیر وزیر نفت از زحمات صادقانه مهندس شعری مقدم 

همچنین وزیر نفت در حکمی جداگانه از مدیریت بیش از 2 سال مهندس عباس شعری مقدم در مسند معاونت وزیر در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیر و تشکر کرد.

در این حکم آمده است: "با سلام ـ جنابعالی با اصرار و پافشاری اینجانب برای مدتی محدود مسئولیت سنگین شرکت ملی صنایع پتروشیمی را در شرایطی پذیرفتید که سنگین ترین تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی جریان داشت.

اکنون که پس از 2.5 سال مدیریت در این شرکت با کارنامه ای درخشان، این مسئولیت را واگذار می کنید بدینوسیله ضمن موافقت با استعفای جنابعالی وظیفه خود می دانم که از زحمات و خدمات ارزشمند جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و برایتان از خداوند قادر متعال سلامت و توفیقات بیشتر مسئلت نمایم.

بی شک این صنعت پیشتاز در اقتصاد ملی، همواره از نظرات و حمایت های آن جناب به عنوان یکی از پیشکسوتان این صنعت برخوردار خواهد شد."

تعداد بازدید : ۷,۰۹۸