ساخت طرح پتروشیمی جزیره چانگ زینگ

ساخت طرح پتروشیمی جزیره چانگ زینگ
(چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴) ۰۹:۴۰

این پروژه دارای ظرفیت تولید قوی، سطح فن آوری بالا و مصرف انرژی پایین است.

به گزارش نیپنا به نقل از خبرگزاری چین، شرکت CB&I آخرین پیمانکار بین المللی مهندسی برای پیوستن به پروژه ساخت و ساز  74  میلیارد دلاری مجتمع پالایشگاه و پتروشیمی چینی است که به تازگی در بزرگترین جزیره شمالی چین یعنی جزیره چانگ زینگ در نزدیکی شهر دالیان در حال راه اندازی است .

شرکت CB&I در این مورد گفت : از  فن آوری های انحصاری خود برای طراحی و مهندسی واحد هیدروژن زدایی از پروپان و بوتان مجتمع  پتروشیمی و پالایشی هنگلی در جزیره چانگ زینگ استفاده خواهیم کرد و این واحد بزرگترین کارخانه هیدروژن زدایی تک زنجیره در جهان خواهد بود .

این واحد که در مساحتی به اندازه 10  کیلومتر مربع احداث خواهد شد برای 6 هزار کارگر ایجاد اشتغال می کند. شرکت پتروشیمی هنگلی زمان ساخت این مجتمع پتروشیمی را بین 2 تا 5 سال برآورد کرده است  که در آن علاوه بر ساخت چندین واحد تولید محصولات پتروشیمی، یک ترمینال کشتی نیز خواهد بود .

 دیگر پیمانکاران بین المللی استخدام شده توسط هنگلی شامل شرکتهای BP، شرکت هانیول UOP، شورون و دگرامونت است .

پارک صنعتی پتروشیمی هنگلی در جزیره چانگ زینگ در شهر دالیان با سرمایه ای معادل 25 میلیارد یوان واقع شده است.

درآمد سالانه فروش بیش از 100 میلیارد یوان است. این پروژه نقش مهمی در توسعه صنعت پتروشیمی منطقه صنعتی دارد و می تواند به عنوان محرکی برای توسعه صنایع فرعی مرتبط دیگر باشد. صنعت پتروشیمی یک صنعت پیشرو در جزیره چانگ زینگ است. ساخت مجتمع پتروشیمی هنگلی معنای مهم استراتژیک برای تحقق اهداف صنعت و تقویت زنجیره ارزش برای گسترش خوشه صنعت پتروشیمی دالیان است.

تعداد بازدید : ۱,۸۰۷