پروژه پتروشیمی هگمتانه همدان تعیین تکلیف شد

پروژه پتروشیمی هگمتانه همدان تعیین تکلیف شد
(سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴) ۱۴:۴۸

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: طرح پتروشیمی هگمتانه همدان پس از سال ها بلاتکلیفی و ایجاد مشکلات عدیده و معضلات اجتماعی، در آخرین جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف شد .

به گزارش نیپنا؛ جلسه تعیین تکلیف آخرین وضعیت طرح پتروشیمی هگمتانه همدان در محل کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و به دعوت نماینده همدان معاون وزیر نفت، استاندار همدان، نماینده سازمان خصوصی سازی کشور، مدیر صنعت، معدن و تجارت استان همدان و سرمایه گذار طرح پتروشیمی هگمتانه همدان در این جلسه حضور داشتند .

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فوق اظهار کرد: طرح پتروشیمی هگمتانه همدان حدود 14 سال است که بلاتکلیف مانده و منجر به وقوع مشکلات عدیده و معضلات اجتماعی شده است که هدف از برگزاری این جلسه تعیین تکلیف وضعیت موجود پروژه بود .

امیر خجسته گفت: در راستای حل مشکلات این پروژه جلسات متعددی را با حضور مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولتی برگزار شد که متاسفانه هر بار با مشکلات عدیده ای مواجه شد .

تعداد بازدید : ۲,۵۳۲