مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

صنعت پتروشیمی متعلق به تمام اقوام ایرانی است

صنعت پتروشیمی متعلق به تمام اقوام ایرانی است
(شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴) ۱۳:۱۴

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: پتروشیمی به عنوان صنعتی پیشرو متعلق به همه ایرانیان است.

 به گزارش خبرنگار نیپنا مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بازدید از جشنواره اقوام ایرانی در شهرستان ماهشهر اظهار کرد: کارکنان و نیروی انسانی کارآمد و متعهد به عنوان یک سرمایه ملی نقش مهمی در توسعه صنعت پتروشیمی ایران در طول بیش از 50 سال فعالیت این شرکت داشته اند.

مهندس عباس شعری مقدم با تاکید بر لزوم مشارکت تمام پتروشیمی ها در تحقق مسئولیت های اجتماعی در مناطق عملیاتی پتروشیمی گفت: حضور گسترده و با نشاط خانواده های کارکنان صنعت پتروشیمی در منطقه ماهشهر و بندرامام در جشنواره اقوام ایرانی نشان از اتحاد و همبستگی میان قومیت های مختلف شاغل در این صنعت دارد.

این گزارش می افزاید: جشنواره اقوام ایرانی با شرکت خانواده های کارکنان پتروشیمی منطقه ماهشهر و بندرامام در قالب 25 استان با همت شرکت عملیات غیر صنعتی ماهشهر به مدت یک هفته برگزار شد و بازدیدکنندگانی از شهرهای مختلف استان خوزستان از غرفه استان های شرکت کننده در این جشنواره دیدن کرده و با فرهنگ و آداب و رسوم استان های مختلف آشنا شدند.

 بر اساس این گزارش خانم فاطمه تندگویان مشاور وزیر نفت در امور بانوان و نیز مدیران ارشد صنعت پتروشیمی مهندس شعری مقدم را در بازدید از این جشنواره همراهی کردند.

تعداد بازدید : ۱,۹۹۸
Loading