نقشه های جدید نمایشگاه ایران پلاست رونمایی شد

نقشه های جدید نمایشگاه ایران پلاست رونمایی شد
(شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴) ۱۲:۲۵

با پر شدن سالن های نمایشگاه ایران پلاست، طبقه دوم سالن 40 نیز به فهرست سالنهای این نمایشگاه افزوده شد. بنابراین این نمایشگاه در حال حاضر در 14 سالن نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در حال حاضر سالن های 6 و 7 و 8 و 9 در شرق نمایشگاه و سالن های 31A و 31B و 44A و 44B و 40A و 40B و 41A و 41B و 38 و 35 در بخش غربی نمایشگاه به متقاضیان حضور در این نمایشگاه واگذار شده است و سالن های 27 و 10 و 11 در رزرو قرار گرفته تا در صورت افزایش درخواست ها این سالنها نیز به متقاضیان واگذار شود.

برای مشاهده این نقشه ها می توانید به اینجا بروید

با مشخص شدن ترکیب شرکت کنندگان در نمایشگاه، نقشه های جدید که نشان دهنده میزان غرفه های خودساز، پیش ساخته و ارزی و ریالی است در سایت نمایشگاه بارگذاری شد. علاقه مندان به مشاهده این نقشه ها می توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه نقشه های جدید را مشاهده نمایند.

براساس سیاست ستاد اجرایی نمایشگاه فهرست اسامی شرکت کنندگان در نمایشگاه پیش از نمایشگاه روی سایت رسمی نمایشگاه بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 25 تا 29 فروردین ماه 1395 (13 تا 17 آوریل 2016 میلادی) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانیwww.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، ۸۸۰۵۹۸۳۴-۰۲۱- فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.irتماس بگیرند. 

تعداد بازدید : ۳,۶۸۶