معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی:

اتحاد پتروشیمی ها ضامن توسعه است

اتحاد پتروشیمی ها ضامن توسعه است
(چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴) ۱۵:۱۲

همکاری و همبستگی میان شرکتهای پتروشیمی مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران را هموار می کند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مهندس عباس شعری مقدم معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی امروز (30 دی ماه) در نشست روسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی که در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در حال برگزاری است، گفت : صنعت پتروشیمی ایران اکنون در حال ورود به مرحله جدید از فعالیتهای خود است و با اتحاد تمام فعالان این صنعت می توانیم به هدف های پیش بینی شده دست یابیم.

وی افزود روابط عمومی یکی از مهمترین ارکان هر سازمانی است و با توجه به دارا بودن نقش حساس و کلیدی باید روابط عمومی ها مورد حمایت قرار گیرند.

شعری مقدم ادامه داد: مدیران در صنعت پتروشیمی باید از تملق گویی پرهیز کنند و اصل فعالیت خود را بر مبنای شفافیت قرار دهند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید کمک کنند تا اطلاعات دقیق و شفاف در اختیار مخاطبان قرار بگیرد و باید گفت که روابط عمومی پنجره سازمان است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که روابط عمومی ها باید از خود سانسوری پرهیز کنند گفت : باید جلوی رقابت های ناسالم در تمام ابعاد گرفته شود.

شعری مقدم افزود: روابط عمومی ها باید در دوران پساتحریم به صورت متحد و منسجم عمل کنند تا برنامه های پیش بینی شده برای توسعه صنعت پتروشیمی کشور محقق شود.

وی تصریح کرد: منابع انسانی در صنعت پتروشیمی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید برخی مشکلات نیروی انسانی که در مجتمع های واگذار شده پیش آمده است به زودی حل شود.

تعداد بازدید : ۱,۰۳۳