پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴) ۰۸:۲۴

بانام خدای مهربان إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ براستى که من براى به کمال رساندن مکارم اخلاق مبعوث شده ام. (مکارم الاخلاق ص 8)

سروران ارجمندم

جای بسی مباهات و شکر ایزد که 8 دی ماه امسال "روز صنعت پتروشیمی" و پنجاه و یکمین سالگرد تاسیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی با فرخنده روز "ولادت پر برکت رحمته للعالمین رسول خدا (ص) و ولادت با برکت امام جعفر صادق (ع)"مزین گردیده است.این ایام  مسعود بر تمامی خانواده بزرگ صنعت ارزش آفرین در گستره کشور و تمامی مسلمانان جهان مبارک باد.

همکاران گرانقدرم

با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و تلاش مجدانه دولت تدبیر و امید و دستگاه دیپلماسی کشور، چالش سترگ تحریم ها در حال برچیده شدن است و این امر، نوید بخش دوران نوین شکوفایی و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور می باشد. البته در سالهای تحریم در حل مشکلات اقتصادی کشور گام هایی برداشته شد و دولت مصمم است در دوران  موسوم به "پسا تحریم"با استفاده از فرصت های پیش آمده مسیر توسعه صنعت را با سرعت بیشتر ادامه دهد. بی گمان این امر گویای توانمندی های متعدد کشور به ویژه در بخش صنعت پتروشیمی و به ارمغان آوردن فرصت های بی بدیلی برای کشور در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی است.

موقعیت و مزیت های متعدد نسبی صنعت پتروشیمی، از جمله موقیعت جغرافیایی و ژئواستراتژیک، نیروی بالنده انسانی و زیر ساخت های مناسب همزمان با ابراز علاقمندی و تمایل به سرمایه گذاری خارجی در این صنعت توام با انتقال دانش فنی و افزایش تقاضا برای خرید محصولات پتروشیمی ایران،فرصت های طلایی را برای شکوفایی این صنعت در منطقه و جهان نوید می دهد و گواه آن استقبال بی نظیر از دوازدهمین همایش بین المللی IPF است.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با تعامل سازنده با تمامی شرکت های این صنعت در بخش های مختلف با "برنامه ریزی کلان، تنظیم گری، بستر سازی"در تلاش مداوم و مستمر  است تا در جهت "پشتیبانی توسعه صنعت پتروشیمی"، مسیر قابل اطمینانی را برای توسعه زنجیره کامل ارزش صنعت ،خلق دانش و ثروت و افزایش اشتغال ایجاد نماید.

امید است شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تکیه بر بیش از پنج دهه دانش انباشته و تجربیات متعدد ارزنده، با نقش های متفاوت و مناسب امروز خود،نقطه عطف و آغاز گر "جهش دوم صنعت پتروشیمی"باشد.

در خاتمه، یکبار دیگر از اهتمام ویژه اعضای بزرگ خانواده صنعت پتروشیمی در مسیر پر فراز و نشیب توسعه صنعت پتروشیمی کشورکه حضوری مدبرانه و متعهد انه داشته اند، تشکر و قدردانی می نمایم.

روز صنعت پتروشیمی و پنجاه و یکمین سالروز تاسیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی فرخنده باد.

 

                                                         عباس شعری مقدم

تعداد بازدید : ۲,۴۳۷