مدیر دهمین نمایشگاه ایران پلاست اعلام کرد:

نمایشگاه یازدهم ایران پلاست مهر 96 برگزار می‌شود/ کل فضای نمایشگاه دهم واگذار شد

نمایشگاه یازدهم ایران پلاست مهر 96 برگزار می‌شود/ کل فضای نمایشگاه دهم واگذار شد
(سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴) ۱۴:۲۶

مدیر دهمین نمایشگاه ایران پلاست با بیان اینکه دوره یازدهم نمایشگاه ایران پلاست مهر ماه 1396 برگزار می‌شود، گفت: در آستانه لغو تحریم ها، رکورد حضور شرکت‌های بین‌المللی در دهمین نمایشگاه ایران پلاست در حالی شکسته شده که همزمان با تکمیل فضای نمایشگاهی درخواست تجار و بازرگانان خارجی برای بازدید از این نمایشگاه روز به روز در حال افزایش است.

مهندس محمد مقاره در گفتگو با ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست درباره آخرین تغییر و تحولات برگزاری هر چه باشکوه تر دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در فروردین ماه سال آینده، گفت: تمامی فضای نمایشگاه دهم ایران پلاست به شرکت های متقاضی داخلی و خارجی واگذار شده است.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اعلام اینکه کل فضای نمایشگاه دهم ایران پلاست حدود 23 هزار مترمربع است، تصریح کرد: از این متراژ نمایشگاهی تاکنون بالغ بر 7000 متر مربع به شرکت های خارجی واگذار شده است به طوری که در آستانه لغو تحریم ها، رکورد حضور شرکت های معتبر خارجی در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شکسته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حضور شرکت هایی از اتریش، آلمان، ایتالیا، تایوان، ترکیه، هند، چین، کره جنوبی، پاکستان و چندین کشور آسیایی و اروپایی دیگر در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست قطعی شده است، اظهار داشت: حضور این تعداد شرکت خارجی در نمایشگاه دهم ایران پلاست قابل مقایسه با هیچ یک از نمایشگاه های عمرانی، تجاری و اقتصادی کشور نیست و نمایشگاه ایران پلاست تنها نمایشگاه در کشور است که توانسته است به استانداردهای بین الملی نزدیک شود و سطح مشارکت جهان خود را تا 30 درصد افزایش دهد.

مقاره همچنین با اشاره به اعمال تغییرات جدید در زمان بندی برگزاری نمایشگاه‌های ایران‌پلاست، بیان کرد: مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اخیرا با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها پیشنهاد برگزاری نمایشگاه یازدهم ایران‌پلاست در تاریخ مهرماه ۱۳۹۶ را ارائه کرد.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با اعلام اینکه شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با برگزاری نمایشگاه یازدهم ایران‌پلاست در تاریخ مهرماه ۱۳۹۶ موافقت کرده است، تصریح کرد: بر این اساس دوره یازدهم ایران‌پلاست به صورت آزمایشی و با یک فاصله یکساله مهرماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

عضو شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود با توجه به لغو تحریم‌ها صنایع تکمیلی پتروشیمی از ظرفیت و پتانسیل برگزاری نمایشگاه یکساله ایران‌پلاست برخوردار باشند، اظهار داشت: تاکنون ۳ سناریو برای برگزاری نمایشگاه‌های ایران‌پلاست تدوین شده است که سناریوی نهایی پس از ارزیابی برگزاری نمایشگاه یازدهم در مهرماه ۱۳۹۶ اتخاذ خواهد شد.

وی با اشاره به سه سناریوی برگزاری دوسالانه، سالانه و برگزاری نمایشگاه به صورت دوس پشت سرهم و سپس یک سال توقف، تاکید کرد: پس از برگزاری نمایشگاه یازدهم تصمیم نهایی به منظور اجرای یکی از این سه سناریوانجام می‌گیرد.

عضو شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در ادامه با اشاره به بازاریابی گسترده انجام شده به منظور حضور شرکت های تراز اول و معتبر پتروشیمی، ماشین ساز و صنایع تکمیلی پتروشیمی جهان در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، افزود: تاکنون واگذاری بخش اعظم سالن 38 به شرکت های معتبر اروپایی و سالن های A40 و 41  به شرکت  های آسیایی و به ویژه چینی قطعی شده است.

مقاره با یادآوری اینکه برای برگزاری نمایشگاه ایران پلاست تاکنون قراردادهایی با نمایشگاه K دوسلدورف آلمان برای بازاریابی در اروپا، آفریقا و روسیه، قراردادی با بیوتی اسکای برای بازاریابی در هند، پاکستان، کشورهای حاشیه خلیج فارس و چین، با شرکت پاگ در ترکیه و شرکت سیزر کامز تایوان امضا شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس با انجام بازاریابی منطقه ای و استفاده از مشاوران بین المللی شاهد افزایش بیش از 2.5 برابری شرکت های معتبر در نمایشگاه دهم ایران پلاست هستیم.

تعداد بازدید : ۶,۱۲۳