مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

IPF جایگاه بین المللی صنعت پتروشیمی ایران را تقویت کرد

IPF جایگاه بین المللی صنعت پتروشیمی ایران را تقویت کرد
(سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴) ۱۱:۵۱

برگزاری موفق دوازدهمین همایش پتروشیمی ایران نشان داد همگام با سیاست های دولت تدبیر و امید، روند دیپلماسی انرژی کشور رو به رشد است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان این رویداد دو روزه در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: IPF دوازدهم اقتدار ایران در عرصه دیپلماسی انرژی را رقم زد و برگزاری موفق این همایش نشان داد که پتروشیمی ایران دارای جایگاه ویژه ای در سطح بین المللی است.

عباس شعری مقدم افزود: امسال IPF دوازدهم در شرایط خاصی برگزار شد و باید گفت که برگزاری این دوره از همایش همزمان با مذاکرات ایران و کشورهای عضو گروه ١+٥ نشان داد این همایش همانند این مذاکرات موفق برگزار شد و دستاوردهای خوبی را در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران به دنبال داشت.

وی ادامه داد: پس از رفع تحریم صنعت پتروشیمی اکنون می خواهیم در فضائی جدید به فعالیت بپردازیم و برگزاری موفق همایش امسال، دستاوردی ارزشمند برای پتروشیمی ایران به شمار می رود.

شعری مقدم اظهار کرد: در این دو روز افزون بر سخنرانی های تاثیر گذار، مذاکره های خوبی میان شرکتهای ایرانی و خارجی نیز انجام شد که در آینده نیز این شرایط تداوم خواهد یافت و تعامل خود با شرکتهای بین المللی را ادامه می دهیم.

وی تصریح کرد: فرصت مناسبی برای افزایش همکاری با شرکت های بین المللی پدید آمده است و نباید این فرصت را از دست داد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تکمیل زنجیره ارزش و بهره برداری از طرحهای توسعه ای باقی مانده از دولتهای قبل به ترتیب اولویت در دستور کار شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار دارد .

وی گفت: انتقال دانش فنی و تحلیل بازار دو رویکرد همایش امسال بود که در هر دو بخش توانستیم به اهداف خود دست یابیم و سخنرانان نکته های بسیار مهمی را به مخاطبان خود ارائه کردند.

تعداد بازدید : ۳,۳۲۱