مدیر یک شرکت هلندی خبر داد:

حضور گسترده شرکت های هلندی در همایش IPF

حضور گسترده شرکت های هلندی در همایش IPF
(سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴) ۱۱:۰۱

سرمایه گذاری در ایران برای شرکت های خارجی فرصت است و شرکت های هلندی نیز در این مسیر حضور پررنگی در دوازدهمین همایش IPF خواهند داشت.

مدیر شرکت فن آوری انرژی گاز هلند در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: شرکت های هلندی یکی از گروه های علاقه مند به سرمایه گذاری در پتروشیمی ایران هستند و مذاکره با مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی را بسیار مفید می دانند .

دکتر پیترز، پس از دیدار با مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که ایران از نظر مرزی، مالی و سیاسی شرایط تثبیت شده ای دارد، گفت: بسیاری از شرکت ها به ویژه شرکت های پتروشیمی شانس حضور و فعالیت در ایران را دارند.

وی تاکید کرد: صنعت پتروشیمی ایران برنامه های بسیار خوبی پیش رو دارد و این صنعت در زمان تحریم تلاش کرده تا تولید محصولات با موفقیت و به خوبی انجام شود.

مدیر شرکت فن آوری انرژی گاز با ابراز امیدواری نسبت به فعالیت در صنعت پتروشیمی ایران پس از حذف تحریم ها، گفت: مدیران و دست اندرکاران صنعت پتروشیمی به طور جدی تلاش کردند توانمندی، توسعه، ساخت و ساز و طراحی پتروشیمی را با بهره مندی از تکنولوژی رشد دهند.

پیترز با تاکید بر این که هدف ما حضور در پروژه های پتروشیمی است، اظهار کرد: با توجه به شرایط صنعت پتروشیمی و محصولات تولیدی با حضور در ایران می توانیم در آینده بازار خوبی داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: شرکت های هلندی در انتظار بازگشت به ایران و حضور در کنفرانس IPF هستند.

پیترز درباره علاقه این شرکت به تبادل انرژی با ایران، گفت: "تکنولوژی" همواره باید بخشی از ارتباط باشد؛ بنابراین اگر ارتباط ویژه ای انتظار می رود،  بین شرکت های دو کشور تبادل تکنولوژی باید بخشی از کار باشد در نتیجه همکاری با یکدیگر نیازمند تبادل تکنولوژی است.

مدیر شرکت فن آوری انرژی گاز در مورد زمان آغاز سرمایه گذاری در ایران نیز یادآور شد: ما علاقه مندیم کارها به سرعت انجام شوند اما برخی کارها زمان بر هستند؛ شرکت ما در نزدیکترین زمان خواهان انجام کارها است.

تعداد بازدید : ۵,۱۰۲