مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

آماده همکاری با شرکت های هلندی هستیم

آماده همکاری با شرکت های هلندی هستیم
(دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴) ۱۱:۱۵

شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف توسعه این صنعت آماده همکاری و تعامل با شرکتهای هلندی فعال در بخش پتروشیمی است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، امیرحسن فلاح مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با هیئت اقتصادی هلند با تاکید بر این که ایران سرزمین فرصت هاست، اظهار کرد: فرصتهای بسیار خوب و متنوعی برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران وجود دارد.

فلاح افزود: ما فرصت های موجود در پتروشیمی کشورمان  را به شرکت های مختلف معرفی می کنیم و امیدواریم تا ماه مارچ سال 2016 خبر های خوبی با پایان تمام تحریم ها ی اعمال شده بشنویم.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که مدیران بخش های مختلف صنعت پتروشیمی شرکت داشتند، یکی از مدیران شرکت پتروشیمی خلیج فارس نیز به بیان ویژگی های  آن شرکت پرداخت.

سید علی حسنی، مشاور مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: هلدینگ خلیج فارس بزرگترین هلدینگ ایران است و داری بزرگترین شرکت های پتروشیمی  کشورمان است. 20 درصد سهام این هلدینگ متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

وی با بیان این که هلدینگ خلیج فارس سودمندترین شرکت ایرانی است، اظهار کرد: این هلدینگ در خاورمیانه نیز پس از هلدینگ سابیک عربستان سعودی بزرگترین شرکت است.

مشاور مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس با اشاره به این که هلدینگ خلیج فارس قصد دارد تا ظرف 5 تا 10 سال آینده بزرگترین هلدینگ خاورمیانه شود، تصریح کرد: بنیان و پایه اصلی پتروشیمی در عسلویه و ماهشهر است.

در ادامه فیلم کوتاهی از توانمندی های صنعتی هلند پخش شد و یکی از مدیران هلندی،  گفت: خاورمیانه بازار بسیار بزرگی است و حجم صادرات هلند نیز چشمگیر است.

وی با اشاره به همکاری خوب ایرانیان و هلندی ها در گذشته و ابراز امیدواری نسبت به ادامه همکاری ها در آینده، اظهار کرد: از سرمایه گذاری در ایران استقبال میکنیم.

تعداد بازدید : ۵,۱۵۴