بالاترین راندمان تولید کشور در پتروشیمی شیراز

بالاترین راندمان تولید کشور در پتروشیمی شیراز
(دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴) ۰۸:۳۵

پتروشیمی شیراز در مهر ماه امسال با بیش از 108 درصد ظرفیت اسمی خود تولید داشته که این امر این مجتمع را نسبت به سایر مجتمع های پتروشیمی کشور متمایز و برتر ساخته است.

به گزارش نیپنا، پتروشیمی شیراز در مهر ماه امسال بیش از 162 هزار تن محصول تولید کرده، این میزان تولید معادل 4.84 درصد از تولید کل محصولات پتروشیمی در کشور است.

این پتروشیمی امسال بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مجموع بیش از 1.64 میلیون تن محصول تولید خواهد کرد.

در هفت ماهه نخست امسال پتروشیمی شیراز بیش از 1.13 میلیون تولید داشته است که این میزان تولید را با استفاده از راندمان 107 درصدی محقق کرده است.

بیش از 448 هزار تن از محصولات تولید شده در این مجتمع در 7 ماهه نخست امسال در بازارهای داخلی عرضه شده است.

بر پایه این گزارش، پتروشیمی شیراز از سال ١٣٣٨ در منطقه جغرافیایی فارس، شیراز، کیلومتر ٥ جاده پل خان سد درودزن تأسیس و هم اکنون با بیش از پنجاه سال تجربه در تولید محصولات پتروشیمیایی و درک نیازهای آتی مشتریان ضمن تأکید بر توسعه و کیفیت محصولات نسبت به تأمین محصول و برآورده نمودن انتظارات و نیاز ذینفعان بخصوص مشتریان اقدام نموده است.

میزان تولیدات این شرکت با ایجاد واحدهای منطقه دو در سال ١٣٦٣ به بیش از ده برابر ظرفیت واحدهای منطقه یک رسید و پیش بینی می شود  با بهره برداری از  طرح آمونیاک و اوره سوم حجم تولیدات شرکت به میزان بیش از یک میلیون تن اوره در سال افزایش یابد.

تعداد بازدید : ۲,۱۲۱