پایان تعمیرات اساسی پتروشیمی کرمانشاه در کمتر از یک ماه

پایان تعمیرات اساسی پتروشیمی کرمانشاه در کمتر از  یک ماه
(یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴) ۱۴:۴۲

پتروشیمی کرمانشاه پس از پایان تعمیرات اساسی اکنون با ظرفیتی مطلوب در حال تولید است.

مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه در گفتگو  با خبرنگار نیپنا  اظهار کرد: تعمیرات اساسی( اورهال) این مجتمع پتروشیمی در کمتر از یک ماه انجام شد و با توجه به فرایند فعالیت های انجام شده، این تعمیرات در میان پتروشیمی های کشور یک رکورد بی نظیر را تجربه کرده است.

احمدرضا اشتری افزود: اکنون پتروشیمی کرمانشاه با برنامه ریزی های انجام شده با بالاترین ظرفیت در حال فعالیت است و امید است بتوانیم با تمام ظرفیت، نیازهای داخلی و نیز افزایش صادرات را رقم بزنیم.

مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه ادامه داد: تعمیرات اساسی این شرکت که در مهرماه و در مدت 29 روز انجام شد، سبب بهبود عملکرد این مجتمع پتروشیمی شده است و اکنون با حدود 104درصد ظرفیت درحال فعالیت هستیم.

وی از نحوه  اجرای مناسب مشاوره، ساخت و تعمیرات قطعات و همچنین اجرا و نصب تجهیزات برای بیرون آوردن بسکت رآکتور ابراز خرسندی کرد و این اقدام را گامی در راه تبدیل شدن به الگوی برتر رشد و بهره وری در صنعت پتروشیمی کشور دانست.

اشتری با بیان این که به تازگی ساخت  فاز دوم  پتروشیمی کرمانشاه نیز آغاز شده و عملیات سیویل و خاک برداری آغاز شده است گفت: ظرفیت تولید آمونیاک و اوره در فاز نخست این مجتمع به ترتیب ٣٩٦ و ٦٦٠ هزار تن در سال است که با بهره برداری از فاز دوم جهشی بزرگ در تولید را با هدف تامین نیاز داخل و نیز افزایش صادرات محقق خواهیم کرد.

تعداد بازدید : ۱,۹۹۵