مدیرعامل شرکت پتروشیمی بین الملل:

صنعت پتروشیمی ایران آماده جذب سرمایه گذاری های جدید است

صنعت پتروشیمی ایران آماده جذب سرمایه گذاری های جدید است
(شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴) ۰۹:۱۶

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بین الملل از تأمین منابع مالی طرح های پتروشیمی به شکل بلندمدت از بازارهای بین المللی در نیمه دوم سال 2016 خبر داد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، عیسی مشایخی در همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی در پساتحریم، با تاکید بر این که شرایط سیاسی و اقتصادی کشور بر محیط سرمایه گذاری و تأمین منابع مالی تأثیر می گذارد، گفت: امکان دور زدن تحریم در حوزه فاینانس و سرمایه گذاری وجود ندارد یا بهای ویژه ای دارد.

وی با تأکید بر ویژگی های ایران در منطقه چون امنیت بسیار بالا و در دست داشتن منابع غنی، تاکید کرد: اروپا هنوز از بحران مالی سال 2008 به طور کامل خارج نشده و ایران محیط خوبی برای سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بین الملل خاطر نشان کرد: در پساتحریم، عواملی را باید معرفی کنیم که در تصمیم گیری سرمایه گذار باهوش موثر باشند. سرمایه گذاران باهوش به دنبال فرصت سرمایه گذاری با نرخ بازده بالاتر می گردند و نرخ بازده در هلدینگ خلیج فارس بیش از 25 درصد است که نرخ قابل توجهی محسوب می شود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن و قابل اعتماد باشد و زمینه های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید بزودی بیش از پیش تسهیل می شود.

تعداد بازدید : ۴,۳۰۰