پیشرفت 34 درصدی در پتروشیمی لردگان

پیشرفت 34 درصدی در پتروشیمی لردگان
(سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴) ۱۰:۲۰

پیشرفت فیزیکی پتروشیمی لردگان تا پایان شهریور ماه امسال از مرز 34 درصد گذشته و هم اکنون از روند اجرایی مناسبی برخوردار است.

به گزارش نیپنا، پتروشیمی لردگان در شهریور ماه امسال بیش از 0.96 درصد پیشرفت داشته است، این در حالی است که این پتروشیمی در مرداد ماه امسال 0.26 درصد پیشرفت به ثبت رسانده است، این امر حکایت از تسریع در اجرای این پروژه دارد. با گشایش خط اعتباری پتروشیمی لردگان در سال گذشته زمینه فعالیت جدی این مجتمع پتروشیمی فراهم شد و با سرعت گرفتن فعالیت های اجرایی پروژه تلاش می شود در زمان برنامه ریزی شده این طرح به بهره برداری برسد تا گام موثری برای محرومیت زدایی از منطقه محل احداث پتروشیمی لردگان و توسعه صنعت پتروشیمی در این بخش از کشور برداشته شود.

طرح اوره و آمونیاک لردگان در قالب شرکت کود شیمیایی اوره لردگان که یک شرکت سهامی عام است اجرا می شود. با احداث این مجتمع پتروشیمی یک میلیون و ٧٥ هزار تن اوره و ٧٥ هزارتن آمونیاک تولید خواهد شد. این مجتمع در زمینی به مساحت ١٠٠ هکتار در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری احداث می شود.

پیش بینی شده پتروشیمی لردگان در سال ١٣٩٦ به بهره برداری برسد. خوراک این مجتمع به میزان یک میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سال، توسط شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

تعداد بازدید : ۴,۵۸۱