تولیدکنندگان آمریکایی اتانول به دنبال ثبات تولید و صادرات

تولیدکنندگان آمریکایی اتانول به دنبال ثبات تولید و صادرات
(دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴) ۱۴:۱۲

شرکت های تولید کننده اتانول در امریکا به آینده تولید این محصول و میزان فروش آن خوشبین هستند.

یه گزارش نیپنا به نقل از پتروشیمی یورز صنعت اتانول ایالات متحده بعد از 18 ماه نوسانات درآمدی از اواخر سال 2014 امسال به توازن قیمتی در تولید و صادرات دست پیدا کرده اند. 

این گزارش می افزاید که کارخانه های تولید محصولات پتروشیمی  با وجود قرار گرفتن در میانه راه بازار مثبت و منفی عرضه و تقاضا همچنان در جهت مثبت پیشروی می کنند.

دن کوالسکی، مدیر بخش تبادل دانش کوبانک می گوید اگر قیمت خوراک در جایگاه فعلی و بدون تغییر باقی بماند درآمد ناشی از تولید اتانول نیز ثابت خواهد بود. سودآوری اتانول عمدتا به دو عامل کلیدی، نوسانات قیمت انرژی و توانایی صنعت برای حفظ فروش و افزایش صادرات مربوط است. در این گزارش همچنین به اهمیت نظم و انضباط پایدار برای توسعه ظرفیت تولید و محصولات تولید شده نیز اشاره دارد.

کوالسکی در ادامه افزود برزیل به عنوان یک رقیب برای بدست آوردن بازار ایالات متحده، نرخ ترکیب اتانول داخلی با سوخت را تا 27 درصد افزایش داده و در تلاش برای توسعه عرضه محصول به بازارهای خارجی و افزایش سهم خود برای حضور بیشتر در بازارهای تجارت جهانی است.

کوبانک یک بانک تعاونی با سرمایه ای معادل 107 میلیارد دلار است که در مورد صنایع مختلف مرتبط با کشاورزی و روستایی اقدامات مالی انجام می دهد از تامین وام، اجاره، تامین مالی صادرات و دیگر خدمات مالی به کشت و صنعت و برق روستایی، آب و.....در 50 ایالت امریکا جزو فعالیت های عمده این بانک محسوب می شود .

مقر اصلی آن در کلرادو است و یک نمایندگی بین المللی نیز در سنگاپور دارد.

تعداد بازدید : ۱,۶۶۵