مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خبر داد:

تولید حدود 10 میلیون تن محصول در شش ماه نخست سال

تولید حدود 10 میلیون تن محصول در شش ماه نخست سال
(دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴) ۱۱:۵۴

هلدینگ خلیج فارس در شش ماه نخست امسال 9.8 میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی را روانه بازارهای داخلی و خارجی کرد.

مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: این شرکت موفق شد با توجه به برنامه ریزی های انجام شده 91 درصد از برنامه های تولیدی خود را در شش ماه نخست سال 1394 محقق کند.

عادل نژادسلیم افزود: تولید 6 ماه نخست امسال رشدی 103 درصدی را تجربه کند و حدود 12 هزار میلیارد و انصد و هفتاد و شش میلیارد ریال انواع محصولات متنوع پتروشیمی را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برساند.

وی ادامه داد: امسال تولید این شرکت به حدود 20 میلیون تن می رسد و با همکاری شرکتهای تابعه می خواهیم سهم خود را افزون بر بازارهای داخلی در صادرات محصولات پتروشیمی نیز افزایش دهیم.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: این شرکت با توجه به زیر ساختهای مطلوب خود، در آینده نزدیک می تواند تولید خود را هر سال هفت تا هشت درصد افزایش دهد.

نژادسلیم اظهار کرد: صنعت پتروشیمی که به دلیل بعضی چالش ها از اهداف برنامه چشم انداز ١٤٠٤ عقب مانده است می تواند با همکاری، تعامل و همچنین حمایت دولت به اهداف خود دست یابد و ما نیز آماده مشارکت فعال برای تحقق جهش دوباره در این صنعت ارزشمند هستیم.

وی با بیان این که شرکت های پتروشیمی نیازمند توجه به قوانین مختلف کشور هستند، گفت: توجه به محیط زیست، حقوق کارکنان و نیز برخی موارد مشابه می تواند صنعت پتروشیمی را در رسیدن به هدف های پیش بینی شده یاری کند.

تعداد بازدید : ۱,۴۸۱