پتروشیمی مهاباد در آستانه بهره برداری قرار گرفت

پتروشیمی مهاباد در آستانه بهره برداری قرار گرفت
(چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴) ۱۳:۱۶

بهره برداری از پتروشیمی مهاباد می تواند افزون بر افزایش ظرفیت تولید در صنعت پتروشیمی اشتغال زایی مطلوبی را در منطقه به دنبال داشته باشد.

به گزارش نپینا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان این که فازهای پتروشیمی مهاباد به زودی افتتاح می شود، گفت: مهاباد با داشتن زیرساخت‌های مناسب همچون گمرک، راه آهن، صنایع پتروشیمی و دیگر ظرفیت ها می تواند فضای مناسبی برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به شمار آید.

عثمان احمدی در خصوص چگونگی جذب سرمایه گذاران خارجی در ایران، گفت: شهرهایی همچون مهاباد با داشتن زیرساخت های مناسب همچون گمرک، راه آهن، صنایع پتروشیمی و دیگر ظرفیت‌ها از جمله مناطق خوب اقتصادی کشور محسوب می شود که می تواند علاوه بر داشتن پتانسیل های فراوان، فضای مناسبی برای رونق کسب و کار در منطقه آذربایجان غربی به شمار آید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: پتروشیمی مهاباد علاوه براین که درجذب سرمایه داخلی و خارجی موثر است،می تواند اشتغال آفرین نیز باشد.

وی یادآور شد: با بهره برداری از مجتمع پتروشیمی مهاباد که در ۱۵ کیلومتری محور مهاباد به ارومیه واقع شده ،تحول شگرفی در بخش صنعت و اقتصاد استان آذربایجان غربی روی می دهد و چرخ‌های صنعت این منطقه شتاب بیشتری می گیرد.

تعداد بازدید : ۱,۸۰۷