استقبال گسترده اروپایی‌ها از حضور در ایران پلاست/ 4000 متر از فضای نمایشگاه واگذار شد

استقبال گسترده اروپایی‌ها از حضور در ایران پلاست/ 4000 متر از فضای نمایشگاه واگذار شد
(دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴) ۱۴:۳۰

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به استقبال گسترده شرکت‌های اروپایی و آسیایی به منظور حضور در نمایشگاه ایران پلاست در سال 95، اعلام کرد: لازم است به منظور حمایت از تولید داخل، حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه ایران پلاست مدیریت شود که این کار با همراهی ذینفعان این صنعت انجام خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، مهندس محمد مقاره امروز در نشست هم اندیشی با رسانه‌های تخصصی صنایع تکمیلی پتروشیمی با اشاره به استقبال گسترده شرکت‌های اروپایی و آسیایی از حضور در دهمین نمایشگاه بینالمللی ایران پلاست، گفت: با توجه به احتمال لغو تحریمها، تماس‌های متعددی از سوی شرکت ها و فعالان  صنایع پلاستیک و پلیمر به منظور حضور در نمایشگاه ایران پلاست انجام گرفته است.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اعلام اینکه در دوره گذشته بیش از سه هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت‌های خارجی قرار داده شده بود، تصریح کرد: با این وجود هم اکنون بیش از چهار هزار مترمربع از فضای نمایشگاهی به شرکت ها و پاویون‌هایی از آلمان، اتریش، چین، هند، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، تایوان و چند کشور دیگر آسیایی و اروپایی واگذار شده است.

مقاره با بیان اینکه سیاست شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذاری بازار صنایع پتروشیمی و نمایشگاه ایران پلاست به شرکت‌های خارجی نیست، اظهار داشت: دنبال برگزار کردن نمایشگاهی هستیم که منافع صنعت پلاستیک کشور را تامین کند.

وی همچنین یکی از سیاست های برگزاری نمایشگاه دهم ایران پلاست را افزایش فعالیت‌های تجاری و اقتصادی فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی ایران با مصرف کنندگان محصولات مختلف در چهار کشور بزرگ واردکننده محصولات تکمیلی پلیمری و پلاستیک ایران عنوان کرد و افزود: از این رو برنامه ویژه ای برای حضور هیات های تجاری و اقتصادی از کشورهای عراق، اقلیم کردستان عراق، ترکیه، پاکستان، افغانستان و ترکمنستان در دستور کار قرار داده ایم.

مقاره با بیان اینکه دعوت از هیات‌های تجاری صرفا با انجام نیازسنجی در سطح صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک کشور انجام می شود، تبیین کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به لغو تحریم‌ها امکان آغاز دور جدید همکاری فعالان صنایع داخلی با بازرگانان، تولید کنندگان و تجار خارجی فراهم شود.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با تاکید بر اینکه دوره پیش ثبت نام نمایشگاه دهم ایران پلاست تمدید نخواهد شد، گفت: با توجه به اینکه نیاز است اطلاعات شرکت ها در مرحله پیش ثبت نام دریافت و بررسی شود بدیهی است شرکت‌هایی که در دوره پیش ثبت نام، ثبت نام نکنند، به علت عدم ارسال مدارک  و عدم دریافت نام کاربری و گذرواژه در دوره ثبت نام نهایی امکان ثبت نام ندارند.

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری نمایشگاه در سال 95 ارتباطی به روال ثبت نام و پیش ثبت نام نمایشگاه ندارد، تاکید کرد: نمایشگاه در هر تاریخی که برگزار شود روال ثبت نام و پیش ثبت نام طبق برنامه انجام می شود لذا لازم است افراد علاقه مند به حضور در نمایشگاه در فرصت تعیین شده و تا پیش از 15 شهریور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مقاره همچنین از انجام برنامه‌هایی برای بازدید متخصصان صنایع تکمیلی پتروشیمی از سالن‌های نمایشگاه دهم خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این در پی اجرای اقداماتی همچون آموزش و استقرار راهنمایان متخصص در روزهای برگزاری نمایشگاه و افزایش سطح کمی و کیفی برگزاری این گردهمایی بین‌المللی هستیم.

تعداد بازدید : ۲,۳۳۳