آغاز پیش ثبت نام دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

آغاز پیش ثبت نام دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست
(شنبه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۰:۴۸

پیش ثبت نام دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ساعت 11 روز 1 شهریور آغاز می شود و تا ساعت 24 روز 15 شهریور ادامه دارد.

به گزارش ستاد اجرای این دوره نمایشگاه ایران پلاست، علاقه مندان به شرکت در دهمین نمایشگاه ایران پلاست می توانند با مراجعه به سایت این نمایشگاه به نشانی www.iranplast.ir و انتخاب گزینه پیش ثبت نام وارد سامانه ثبت نام این نمایشگاه شود.

اطلاعات جزئی تر درباره نحوه و روند ثبت نام در اطلاعیه شماره 5 ستاد برگزاری نمایشگاه در بخش اطلاعیه های سایت نمایشگاه درج شده است.

پیش ثبت نام در نمایشگاه شامل درج مدارک علاقه مندان مشارکت در نمایشگاه است. این اطلاعات پس از پایان مهلت پیش ثبت نام توسط ستاد اجرایی بررسی می شود و در صورت لزوم جهت تکمیل یا رفع نقص آن با ثبت نام کننده تماس گرفته خواهد شد.

پس از این مرحله ثبت نام و جانمایی به صورت اینترنتی ابتدای مهرماه انجام خواهد شد. جزئیات تاریخ های مهم دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را می توانید در بخش تاریخ های مهم در سایت ایران پلاست مطالعه نمایید.

دهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت پلاستیک کشور به مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از 25 تا 29 فروردین برگزار خواهد شد.

با توجه به رزرو اولیه غرفه برای مشارکت شرکت کنندگان خارجی پیش بینی می شود این دوره با افزایش حدود 50 درصدی مشارکت کنندگان خارجی روبرو شود و بین 4500 تا 5000 متر مربع از فضای این نمایشگاه به مشارکت کنندگان خارجی اختصاص یابد.

در حال حاضر رتبه برگزاری نمایشگاه ایران پلاست در صنعت نمایشگاه کشور در رده A قرار دارد. پیش بینی می شود با استقبال انجام شده از این دوره نمایشگاه، این نمایشگاه در دوره بعد در رده A+ قرار گیرد.

همکاری مشترک با شرکت نمایشگاهی دوسلدورف (messe dusseldorf) برگزار کننده صاحب نام نمایشگاه K آلمان در جذب مشارکت کنندگان صاحب نام صنعت پلاستیک از سراسر جهان به ویژه اروپا از ویژگیهای این دوره ایران پلاست است.

قرار است با هماهنگی با رایزن های اقتصادی و همراهی سفرای ایران در کشورهای صنعتی و همسایه زمینه بازدید حداکثری مشتریان خارجی بیش از دوره های گذشته از این دوره ایران پلاست فراهم شود.

در حال حاضر کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان و پاکستان بزرگترین بازارهای صنعت پلاستیک ایران است. به همین علت شرکت ملی صنایع پتروشیمی قصد دارد زمینه برگزاری نمایشگاه های منطقه ای در این کشورها را فراهم کند.بر همین اساس بررسی اولیه برای برگزاری این نمایشگاه ها در کشورهای هدف آغاز شده است و در گام نخست بازار پاکستان همزمان با حضور هیاتی از تجار ایرانی در نمایشگاه کراچی بررسی خواهد شد.

تعداد بازدید : ۴,۳۶۴