اطلاعیه شماره 5 - نحوه پیش ثبت نام در دهمین نمایشگاه ایران پلاست

اطلاعیه شماره 5 - نحوه پیش ثبت نام در دهمین نمایشگاه ایران پلاست
(شنبه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۰:۱۱

پیرو اطلاعیه شماره 4 درباره آغاز پیش ثبت نام در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 1 شهریور لغایت ساعت 24 روز 15 شهریور ، ستاد اجرایی نمایشگاه نحوه پیش ثبت نام و ارسال مدارک را اعلام کرد.

برای پیش ثبت نام در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست لازم است با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی www.iranplast.ir  و انتخاب گزینه پیش ثبت نام وارد صفحه سامانه ثبت نام شوید.

 
اطلاعیه پیش ثبت نام 1

در این صفحه با انتخاب گزینه ثبت نام، می توانید اطلاعات اولیه را تکمیل نمایید و با تکمیل ثبت نام، نام کاربری و گذرواژه خود را دریافت نمایید.

این نام کاربری و گذرواژه را یادداشت نمایید تا برای ورود به سیستم در مراجعات بعدی دچار مشکل نشوید.

 
اطلاعیه پیش ثبت نام 2

پس از این مرحله می توانید با ورود نام کاربری و گذرواژه خود، وارد کنترل پنل سایت شده و در صورت لزوم اطلاعات وارد شده خود را ویرایش نمایید.

 
اطلاعیه پیش ثبت نام 3

همچنین لازم است بخش اطلاعات کتاب نمایشگاه را تکمیل نمایید. اطلاعاتی که شما در این بخش وارد می کنید به عنوان مفاد مندرج در کتاب نمایشگاه استفاده می شود. لذا در ورود این اطلاعات دقت فرمایید.

 
اطلاعیه پیش ثبت نام 4

پس از تکمیل اطلاعات کتاب  لازم است با ورود به بخش فرم ها و مدارک، مدارک خواسته شده را در سایت بارگذاری نمایید. لطفا این بخش را با دقت تکمیل نمایید و  اطلاعات خواسته شده را به طور صحیح وارد نمایید.

 
اطلاعیه پیش ثبت نام 5

در هر مرحله با انتخاب گزینه کنترل پنل از منوی سمت راست می توانید به صفحه مدیریت خود منتقل شوید و از آنجا به صفحاتی که تکمیل کرده اید وارد شوید.

تعداد بازدید : ۴,۷۷۵