در سومین سالگرد با حضور مدیران،سرپرستان و کارکنان صورت پذیرفت

ادای احترام به آتش نشانان جان باخته پتروشیمی بندرامام

ادای احترام به آتش نشانان جان باخته پتروشیمی بندرامام
(چهارشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۰:۳۹

به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد آتش نشانان جان باخته پتروشیمی بندرامام مدیرعامل این شرکت به همراه جمعی از مدیران ، روسا و سرپرستان با حضور در ایستگاه شماره یک آتش نشانی با اهداء تاج گل و قرائت فاتحه به جانباختگان حادثه ایستگاه میترینگ ادای احترام نمودند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، رضا امیری مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در سومین سالگرد همکاران جانباخته آتش نشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان اظهار داشت: مدیریت پتروشیمی بندرامام معتقد است که نیروهایی که در واحد HSE و بخصوص در آتش نشانی خدمت می‌کنند، در خط مقدم عملیات و مدیریت بحران قرار دارند ،لذا با توجه به این تفکر لازم است با برنامه ریزی هایی که از قبل در هسته مدیریت بحران این شرکت صورت می پذیرد تمامی این جریان ها پیش بینی شده و راهکارهای لازم در نظر گرفته شود تا در زمان بروز حوادث که معتقد هستیم در صنعت گریزی از آن نیست کمترین خطرات متوجه نیروی انسانی که بعنوان سرمایه های نامشهود یک سازمان تلقی می شوند گردد .

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با تبیین جایگاه پتروشیمی بندرامام در این صنعت و با تأکید بر تولید ایمن و رعایت اصول ایمنی اظهار داشت : رعایت مسائل ایمنی و HSE در محیط های صنعتی بخصوص درپتروشیمی بندرامام لازم است، لذا باید مدیران در تمامی سطوح آنرا به عنوان یک مسئولیت اجتماعی سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند  .

امیری در پایان ضمن تشکر از زحمات و فعالیت اداره HSE و بخصوص واحد آتش نشانی پتروشیمی بندرامام در راستای ایجاد محیط ایمن و حفظ تولید پایدار ، ضایعه از دست دادن همکاران آتش نشان در حادثه مورخ 1391/05/13 را بسیار دردناک توصیف نمود و از کلیه همکاران شاغل در اداره آتش نشانی درخواست کرد با حساسیت و جدیت کامل به فعالیت خود ادامه دهند.

شایان ذکر است پتروشیمی بندرامام یکی از مجتمع‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادیپتروشیمی ماهشهر است ومحصولات تولیدی این مجتمع شامل اتان، پروپان، بوتان، پنتان، اتیلن، بنزین پیرولیز، نفت کوره، بنزن، زایلن‌ها، رافینت، آروماتیک‌های سنگین و پارازایلین و.... می باشد که با داشتن ظرفیت بالای تولید، نخستین تولیدکننده محصولات پتروشیمی کشور به شمار می رود.


 

 

تعداد بازدید : ۲,۲۵۱