ساخت خط لوله جدید انتقال مواد پتروشیمی در ایالات متحده

ساخت خط لوله جدید انتقال مواد پتروشیمی در ایالات متحده
(شنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۲۷

خط لوله جدید به طول 578 مایل است و پروپیلن را میان 30 مجتمع پتروشیمی و صنایع پایین دست پتروشیمی توزیع و منتقل می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از آ آر،شرکتهای تولید کننده محصولات پتروشیمی اینترپرایز پس از اصلاح دو خط لوله انتقال خوراک و محصولات پتروشیمی بین دو خلیج در ایالات متحده، قصد دارند تا یک خط لوله جدیدی نیز احداث نمایند.

بر مبنای اطلاعاتی که در نشست مطبوعاتی اینترپرایز ارائه شد، پروژه های جدید نیازمند سیستم خط لوله جدید به طول 578 مایل هستند تا بتوانند پروپیلن گرید پلیمر را بین 30 کارخانه پتروشیمی و صنایع پایین دست پتروشیمی توزیع و منتقل کند.

شبکه خط لوله شرکت تولیداتی اینترپرایز توسط شش تفکیک کننده پروپان و پروپیلن در مونت بولیوی تغذیه می شوند.

اینترپرایز در این پروژه عظیم خط لوله محصولات پتروشیمی، می تواند تا ژانویه 2017 پروپیلن با گرید پالایشگاهی را به پروپیلن با گرید پلیمری به مسافت 149 مایل خط لوله نورث دین منتقل و تبدیل کند .

این خط لوله از مرکز پردازش اینترپرایز در مونت بولیوی آغاز شده و به مجموعه های پتروشیمی در دورترین بخش جنوبی مثل سیدریفت، تگزاس در کولهان کانتی خدمات رسانی خواهد کرد.

روژه دوم نیز می تواند از طریق خط لوله ی لو-تکس به طول 263 مایل بین سورنتو و مونت بولیوی پروپیلن درجه پالایشگاهی را به پروپیلن با گرید پلیمری تبدیل کند. 

همچنین این شرکت قصد دارد تا خط لوله پروپیلن با گرید پالایشگاهی به ضخامت 10 اینچ را به طول 65 مایل بین سورنتو و پل بروکس ایجاد کند که هر دو در لوئیزیانا واقع شده اند و انتظار می رود که تا سال 2017 به بهره برداری برسد.

این شرکت همچنین اطلاع داد که ریل راه آهن در منطقه مونت بولیوی را ارتقا خواهد داد تا بتواند روزانه به 100 ماشین پروپیلن با گرید پالایشگاهی سامان دهد.

تعداد بازدید : ۲,۷۸۱