مدیر نمایشگاه ایران پلاست: نمایندگان تشکل ها برای حضور در جلسات شورای سیاست گذاری اعلام نشدند

مدیر نمایشگاه ایران پلاست: نمایندگان تشکل ها برای حضور در جلسات شورای سیاست گذاری اعلام نشدند
(شنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۵۲

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست خواستار معرفی رسمی 3 نماینده تشکل‌های صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی به منظور حضور در جلسات شورای سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست تا 10 مرداد ماه سال جاری شد.

مقاره در گفتگو با ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اشاره به جمع بندی نتایج برگزاری اولین نشست هم اندیشی نمایشگاه با حضور نمایندگان تشکل‌های مختلف صنفی صنعت پلاستیک و صنایع تکمیلی پتروشیمی در هفته گذشته، گفت: بر اساس توافق انجام گرفته مقرر شد تا نمایندگان صنایع تکمیلی پتروشیمی به طور رسمی به دبیرخانه نمایشگاه و شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام شوند.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با اعلام اینکه چهارشنبه هفته گذشته 31 تیر ماه با ارسال نامه ای آقایان سید جواد میرحیدری، علی لشگری، محمدرضا شاکری و رحیم مقیمی اصل به عنوان نمایندگان کمیته چهار نفره تغییر زمان برگزاری نمایشگاه معرفی شدند، تصریح کرد: اما تاکنون هیچ نامه رسمی مبنی بر معرفی نمایندگان تشکل های صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی  برای شرکت در شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال نشده است.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که مبنا و تعریف نامه رسمی برای معرفی نمایندگان تشکل های صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی برای شرکت در جلسات شورای سیاست گذاری چیست؟ اظهار داشت: در این نامه باید نام سه نفر از نمایندگان تشکل های صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی و صنعت پلاستیک به دبیرخانه معرفی شود و باید روسای تمامی تشکل های صنفی با امضا و مهر آن را تائید کنند.

عضو شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست بیان کرد: با توجه به برنامه های پیش رو لازم است تا 10 مرداد ماه سال جاری نامه رسمی معرفی سه نماینده برای شرکت در جلسات شورای سیاست گذاری به دست ما برسد.

مهندس مقاره با یادآوری اینکه پیشتر قرار بود که دو نماینده از تشکل های صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی در جلسات شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست حضور داشته باشند، تاکید کرد: با توجه به درخواست روسای تشکل ها و نقش، اهمیت و جایگاه صنایع تکمیلی پتروشیمی تصمیم گرفتیم تعداد نمایندگان تشکل های صنفی صنایع تکمیلی را از 2 نماینده به 3 نماینده افزایش دهیم.

مدیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست همچنین در پاسخ به این سوال که اگر تا 10 مرداد ماه سال جاری این نامه رسمی به دبیرخانه نمایشگاه و یا شرکت ملی صنایع پتروشیمی ارسال نشود نمایندگان تشکل های صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی برای حضور در جلسات شورای سیاست گذاری چگونه انتخاب خواهند شد؟ تاکید کرد: در صورتی که نامه رسمی تا 10 مرداد ماه ارسال نشود با وزارت صنعت، معدن و تجارت مکاتبه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مکاتبات خود با وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست می کنیم که آنها نمایندگان مورد تائید از صنایع تکمیلی پتروشیمی برای حضور در جلسات شورای سیاست گذاری را به شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کنند.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و جزئیات برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، می‌توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانی  www.iranplast.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۶۲۰۰۰۵-۰۲۱، ۸۸۰۵۹۸۳۴-۰۲۱-  فکس : ۸۸۶۲۰۰۰۵ و ایمیل  info@iranplast.ir تماس بگیرند.

تعداد بازدید : ۳,۶۶۰