هم اندیشی نمایشگاه ایران پلاست؛ برنامه افزایش بازدید هیات‌های خارجی از نمایشگاه دهم

هم اندیشی نمایشگاه ایران پلاست؛ برنامه افزایش بازدید هیات‌های خارجی از نمایشگاه دهم
(چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴) ۱۲:۲۲

همزمان با توافق فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی مبنی بر معرفی نمایندگان صنعت پلاستیک به شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، مدیر نمایشگاه بخشی از برنامه های افزایش حضور شرکت‌ها و هیات‌های خارجی در نمایشگاه دهم ایران پلاست را تشریح کرد.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، نخستین نشست هم اندیشی دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور از روسا، اعضای هیات مدیره و نمایندگان تمامی تشکل‌ها، اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و انجمن‌های مرتبط با صنایع تکمیلی پتروشیمی، پلیمر پلاستیک کشور سه شنبه ۳۰ تیر ماه در ساختمان شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

محمد مقاره مدیر دهمین نمایشگاه ایران پلاست در این نشست با اشاره به ضرورت همگرایی و هماهنگی بیشتر با فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه ایران پلاست، گفت: تاکنون تاریخ فروردین ماه 1395 از sوی شرکت سهامی نمایشگاه‌های تهران برای برگزاری نمایشگاه دهم ایران پلاست تعیین شده است.

این عضو شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست با اعلام اینکه مکاتبات و مذاکرات گسترده‌ای با شرکت سهامی نمایشگاه‌های تهران برای تغییر زمان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست انجام گرفته است، اظهار داشت: این تاریخ گرچه مشکلاتی را در برگزاری نمایشگاه بوجود می آورد اما تاکنون شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و هیات بزرگ تجاری و اقتصادی برای حضور در نمایشگاه دهم ایران پلاست در فروردین ماه سال 1395 اعلام آمادگی کرده اند و مشکلی برای حضور هیات‌های خارجی وجود ندارد.

وی با اشاره به آغاز برنامه ریزی گسترده نسبت به افزایش حضور هیات‌های بین‌المللی به منظور حضور و بازدید از دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، افزود: هم اکنون یکی از مهمترین برنامه‌های در دست اجرا افزایش تعداد بازدیدکنندگان متخصص از نمایشگاه ایران پلاست است.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با یادآوری اینکه به دنبال حداکثر سازی بهره وری برای فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی و پلاستیک به دنبال برگزاری نمایشگاه ایران پلاست هستیم، تاکید کرد: تقویم نمایشگاهی تهران برای سال 1395 بسیار فشرده است با این وجود با کمک تشکل های صنعت پلاستیک کشور به مذاکره و تلاش‌های خود به منظور تغییر زمان برگزاری نمایشگاه ایران پلاست دهم ادامه می دهیم.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، در پایان این نشست هم اندیشی مقرر شد نمایندگانی از سوی انجمن‌ها و تشکل های صنفی صنایع تکمیلی پتروشیمی و صنعت پلاستیک به منظور حضور در شورای سیاست گذاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دبیرخانه نمایشگاه معرفی شوند.

تعداد بازدید : ۲,۴۸۰
Loading