تدوین بیانیه های ماموریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی

تدوین بیانیه های ماموریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴) ۱۴:۵۵

کمیته راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح روز دوشنبه ( 15 تیرماه ) با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران، روسای ستادی و دکتر مشایخی تشکیل جلسه داد.

به گزارش نیپنا ؛ عباس شعری مقدم در این جلسه با اشاره به ماموریت جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در قالب یک سازمان توسعه ای گفت : در گذشته یکی از وظایف اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی طر ح ها ، تولید و افزایش ظرفیت ها و کسب سود مجتمع های پتروشیمی بود .

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود : واقعیت این است که پس از خصوصی سازی و واگذاری شرکت های پتروشیمی به بخش خصوصی ماموریت این شرکت تغییر کرده است و ما باید به عنوان یک سازمان توسعه ای با شیوه جدید به تدوین استراتژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با مشارکت کارکنان شرکت  بپردازیم .

در ادامه این جلسه " دکتر مشایخی " مشاور راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تشریح استراتژی و تدوین بیانیه های ماموریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی پرداخت .

مشاور برنامه راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت : با استناد به قانون مصوب 1391 وزارت نفت؛ قادر خواهیم شد در قالب سازمان توسعه ای با برنامه ریزی جدید و  ایفای نقش رگولاتوری جهش دوم شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ایجاد کنیم .

مشایخی در ادامه جلسه به ارائه برخی مفاهیم در حوزه برنامه­ ریزی استراتژیک پرداخت.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص شرایط جدید و چالش­های پیش روی شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر وجود مواردی شامل : برنامه­ ریزی کلان،  سیاست­گذاری، بستر سازی، پشتیبانی و نظارت به عنوان کارکردهای اصلی و اهداف بنیادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در شرایط جدید توافق به عمل آمد.


تعداد بازدید : ۴,۰۵۳