افزایش مشارکت شرکتهای پلیمری و پلی الفینی اروپایی

افزایش مشارکت شرکتهای پلیمری و پلی الفینی اروپایی
(دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۴۲

چشم انداز رقابتی بازار پلیمرهای اروپا نشان می دهد که با اتخاذ یک رویکرد سازگار با بازار و برنامه ریزی برای تولید محصولات کاربردی تامین کننده رشد پایداری برای شرکت خواهد بود.

به گزارش نیپنا به نقل از از پتروشیمی یورز، دو شرکت اروپایی بوریلیس ، پیشرو در ارائه راه حل های نوآورانه در زمینه تولید پلی الفین، مواد شیمیایی پایه و کود، و نکسو سلوشن رهبر جهانی توزیع پلاستیک، برای گسترش بیشتر همکاری های خود، توافق جدیدی امضا کردند.

به موجب این توافقنامه جدید، نکسو سلوشن متعهد می شود که حضور چشمگیری در کلیه بازارهای پلیمر اروپایی داشته باشد و بوریلیس نیز در نحوه بسته بندی و تهیه فیبر سخت و انعطاف پذیر، مورد استفاده صنایع خودرو، بهداشت و درمان و زیرساخت ها است تغیراتی ایجاد کرده و استراتژی جدیدی اتخاذ کند.

بر اساس این گزارش، استراتژی جدید توزیع محصولات بوریلیس موجب افزایش حضور مستمر محصولات این شرکت در مناطق کلیدی اروپایی مانند آلمان، فرانسه، انگلستان، و همچنین بهبود خدمات دهی شرکت خواهد بود. نقش نکسو سولوشن به عنوان توزیع کننده قدرتمند اروپایی موجب گسترش موقعیت بوریلیس در اروپا خواهد شد.

دو شرکت بوریلیس و نکسو نزدیک از 20 سال پیش به عنوان اولین پان اروپایی برای توزیع پلی اولفین در اروپا همکاری مشترک خود را آغاز کرده اند. از سال 1996 با توزیع پلی اتیلن و پلی پروپیلن به مشتریان کوچک و متوسط ​​ وارد بازار پلی الفین ها شده اند. پس از ده سال رشد و توسعه بیش از 500 محصول تولیدی بوریلیس به بیش از 3،000 مشتری در سراسر اروپا ارسال شده است.

راینر هوفلینگ معاون رییس در زمینه فروش پلی الفین شرکت بوریلیس از ادامه مشارکت با شرکت نکسو سلوشن می گوید: ما بسیار خوشحالیم که مشارکت ما با نکسو سلوشن به سطح وسیع تری گسترش یافته است. هر دو شرکت برای سودآوری بیشتر و دستیابی به اهداف بلندپروازانه خود به تقویت این همکاری کمک می کنند زیرا از طریق این مشارکت، هر دو شرکت و مشتریان ما از خدمات بهتری بهره مند خواهند شد و موجب تقویت موقعیت در بازار اروپا می شود.

شان ویلیامز معاون ارشد پلاستیک در شرکت نکسو سلوشن در مورد مشارکت با بوریلیس می گوید: ما از 20 سال گذشته شرکای بزرگی بوده ایم که موجب افزایش توانایی ما برای گسترش و ارائه خدمت به مشتریان در منطقه شده است. بوریلیس محصولاتی با بالاترین کیفیت مواد به مشتریان عرضه می کند و شرکت ما با تجربه و تخصص خود در زمینه فروش و بازاریابی سفارشهای مناسبی برای بوریلیس فراهم می کند که ما را قادر به عرضه محصولات با کیفیت در سطح بازارهای جهانی می کند.

تعداد بازدید : ۲,۶۴۷