افزایش ظرفیت تولید PVC مکزیکم در کارخانه آلمانی وستولیت

افزایش ظرفیت تولید PVC مکزیکم در کارخانه آلمانی وستولیت
(شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۵۸

وستولیت یکی از شرکتهای جانبی مکزیکم اعلام کرد که در حال گسترش موقعیت خود به عنوان تولید کننده بزرگ در زمینه تولید امولسیون پی وی سی است.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاستیک دات نت، وستولیت در حال حاضر یک خط تولید جدید با ظرفیت سالانه 40 هزار تن خمیر(امولسیون) پی وی سی راه اندازی کرده است که این خط تولید ترکیبی از تکنولوژی پلیمریزاسیون پیشرو با فناوری های جدید، انرژی کافی و تکنولوژی خشک کردن خواهد بود. علاوه بر این، این تاسیسات در مارن، آلمان ساخته شده است که  به بزرگترین سایت تولید امولسیون پی وی سی در جهان تبدیل خواهد شد و این درحالی است که در حال حاضر بزرگترین سایت پی وی سی در اروپا محسوب می شود.

کارلوس مانریکو رییس کلر- وینیل شرکت مکزیکم در مورد خط تولید جدید وستولیت می گوید: از رشد مداوم و توسعه  وستولیت خوشحال هستیم و آن را حمایت می کنیم، این خط تولید جدید به عنوان بخشی از استراتژی جهانی، ما را به گسترش پایه دارایی و افزایش تمرکز بر روی تولید محصولات تخصصی کمک می کند و موجب تقویت شهرت وستولیت به عنوان ارائه دهنده راه حل های کارآمد به مشتری می شود. 

دکتر مایکل ترایگر مدیر عامل شرکت وستولیت گفت: با استفاده از تکنولوژی نوین و ارائه خدمات بهتر به نیاز مشتریان موقعیت ما در بازار پی وی سی با ویسکوز فوق العاده پایین تقویت می شود. بطور همزمان، می توانیم پلت فرمهای تکنولوژیک خود را نیز احداث کنیم که می تواند در سایتهای دیگر مکزیکم در سراسر جهان خدمات موثر ارائه دهد. 

وستولیت تنها تولید کننده پی وی سی مقاوم در ضربه بالا(HIS-PVC) برای تولید پنجره مقاوم در برابر آب و هوا در اروپا است و دومین تولیدکننده اروپایی امولسیون پی وی سی برای کف و کاغذ دیواری در میان دیگران است. وستولیت همچنین اکسید مس و مشتقات آن مورد استفاده برای انواع کاربردهای شیمیایی و صنعتی تولید می کند وستولیت تحت زنجیره ای کلر-وینیل مکزیکم توسعه یافته است.

تعداد بازدید : ۱,۷۹۵