شعری مقدم از مجتمع های پتروشیمی استان کرمانشاه بازدید کرد

شعری مقدم از مجتمع های پتروشیمی استان کرمانشاه بازدید کرد
(سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴) ۱۴:۴۸

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه سایر مدیران ارشد صنعت پتروشیمی صبح امروز (سه شنبه 19 خرداد) از مجتمع های پتروشیمی استان کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه هم اکنون سه مجتمع پتروشیمی در استان کرمانشاه فعالیت می کنند گفت : با راه اندازی کامل خط لوله اتیلن غرب این مجتمع ها با حداکثر ظرفیت تولید خود فعالیت خواهند کرد.

شعری مقدم در بازدید از پتروشیمی پلیمر کرمانشاه و فضای سبز و رعایت مسائل محیط زیستی در این مجتمع را مثال زدنی دانست و گفت : حضور مدیران صنعت پتروشیمی در مجتمع ها و طرح ها سبب پیشرفت و تسریع در کارها می شود. از این رو در مذاکرات خود با مسئولان ذیربط تقاضا کرده ایم که شرکت ملی صنایع پتروشیمی در طرح های جدید نیز سهم 20 درصدی خود را داشته باشد.

وی با تأکید بر پیشرفت ساخت داخل در صنعت پتروشیمی گفت : توسعه ساخت داخل در این صنعت نیازمند جسارت مدیریتی و استفاده از دانش روز دنیا است .

به گزارش نیپنا، استان کرمانشاه هم اکنون دارای سه مجتمع پتروشیمی، به نام های بیستون، پلیمرکرمانشاه و اوره و آمونیاک کرمانشاه است و براساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چهارمین مجتمع پتروشیمی در این استان احداث شود.

تعداد بازدید : ۲,۰۷۱