معاون مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

آغاز همکارهای مشترک خارجی در صنعت پتروشیمی ایران

آغاز همکارهای مشترک خارجی در صنعت پتروشیمی ایران
(سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴) ۰۸:۲۷

معاون مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی هفته جاری با مدیران ارشد شرکت های خارجی از کشورهای ژاپن، زیمباوه، آلمان و شرکت شل هلند در خصوص همکاری های مشترک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش نیپنا، محمد حسن پیوندی معاون مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اعلام این خبر گفت: نقطه تمرکز و ثقل تمام این دیدار ها با طرف های خارجی از جمله شرکت هلندی شل، گفتگو در خصوص نحوه ادامه یا ایجاد همکاری های مشترک و سرمایه گذاری های جدید با توجه به ظرفیت های آینده صنعت پتروشیمی ایران بود.

وی در ادامه افزود: در دیداری که با معاون وزیر معدن و توسعه صنایع زیمباوه در شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شد، مقرر شد که گروهی از متخصصان و کارشناسان ایرانی جهت بررسی پتانسل ها و همچنین امکان برنامه ریزی برای استفاده بهینه از منابع هیدروکربوری آن کشور پس از دریافت درخواست رسمی به کشور زیمباوه سفر کنند.

پیوندی با اشاره به معرفی توانمندی های ایران در زمینه اجرای پروژه های عظیم در صنعت پتروشیمی در بخش های بالادست، میانی و پایین دست به طرف های خارجی، افزود: در این دیدار در خصوص نحوه ارائه خدمات در زمینه تأمین تجهیزات و دانش فنی مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور زیمباوه بحث و گفتگو شد.

تعداد بازدید : ۹۵۲