مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی بوعلی سینا منصوب شد

مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی بوعلی سینا منصوب شد
(چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴) ۱۲:۲۸

طی حکمی از سوی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر محمدرضا صاحب نسق به سمت مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا منصوب شد.

به گزارش نیپنا؛ در حکم محمدرضا صاحب نسق آمده است " امید است با توکل بر خداوند متعال، بهره گیری از عناصر کارآمد در ساماندهی و هدفمندسازی فعالیت ها و تلاش در جهت تحقق اهداف زیر موفق باشید."

· ترویج و اعتلای سنت ارزشمند صیانت از کرامت انسانی و اخلاق اسلامی در تمامی فعالیت ها به منظور حاکم شدن محیطی شاداب و با انگیزش برای کارکنان.

· اتخاذ سیاست ها و برنامه های جامع عملیاتی برای رفع تنگناهای تولید، اصلاح الگوی مصرف جهت رسیدن به تولید مستمر و بهره ور.

· توجه جدی به مدیریت هزینه ­ها و ایجاد ساختار بهینه سرمایه در جهت کسب بهره ­وری دائمی شرکت و سود پایدار و ارتقاء حقوق صاحبان سهام و ذینفعان.

· برنامه ریزی کلان و توسعه تکنولوژی­ های مورد نیاز و سازگار با محیط زیست در جهت ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات و استفاده مطلوب و بهینه از آن.

· اهتمام به تولید پایدار و پاک با رعایت اصول اخلاقی و حفظ مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی.

· اجرای اثربخش برنامه استراتژیک با بهره گیری از سیاست های کلان راهبردی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و روش های علمی روز دنیا به منظور حرکت در مسیر رشد و تعالی سازمانی.

· توانمندسازی و توسعه دانش و توان بالقوه کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت به منظور شکوفا شدن استعدادها و دستیابی به سازمانی دانش بنیان و یادگیرنده.

تعداد بازدید : ۶,۳۱۴