رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

نماز در شرکتهای پتروشیمی نهادینه شده است

نماز در شرکتهای پتروشیمی نهادینه شده است
(چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۱:۵۶

اقامه نماز و توجه به فرایض دینی در تمام شرکت های پتروشیمی بطور کامل نهادینه شده و مورد توجه قرار خاص قرار دارد.

رئیس شورای اقامه نماز شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: توجه به نماز با همکاری مدیران عامل و کارکنان پر تلاش صنعت پتروشیمی در سراسر کشور مورد توجه ویژه قرار دارد.

حجت الاسلام محمدرضا احمدی بروجردی افزود: در بخش نماز خوشبختانه تعامل و همکاری میان تمام شرکتهای پتروشیمی وجود دارد و مدیران عامل از انجام این فریضه شرعی حمایت می کنند و امروز توجه به این امر روندی مطلوب را سپری می کند.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که برخی مساجد در منطقه ماهشهر از خدمات فرهنگی و نیز روحانیون پتروشیمی های منطقه استفاده می کنند گفت: ستاد اقامه نماز کشور برنامه های خود را به وزارت نفت ابلاغ می کند و این وزارتخانه به 4 شرکت اصلی این مصوبه ها را ابلاغ کرده و در پایان افزون بر ستاد پتروشیمی ، مجتمع ها نیز بر اساس راهبردهای مشخص شده فعالیت می کنند .

وی افزود: در بحث فرهنگی خوشبختانه فعالیت های مستمر و خوبی بطور منظم انجام می شود و در این مسیر تکیه بر اخلاق کسب و کار مورد توجه قرار دارد و مفاهیم ان در ستاد و شرکتهای پتروشیمی تبیین شده است.

حجت الاسلام محمدرضا احمدی بروجردی افزود: اعزام مبلغان و روحانیون به طرح ها و مجتمع های پتروشیمی با هدف ارتقای سطح فرهنگی کارکنان دستاوردهای ارزشمندی را به دنبال داشته است و در سراسر ایران همکاران در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در عسلویه و ماهشهر 2 دفتر فعال داریم و ارتباط مستمری با این دفاتر وجود دارد.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: به علت تفاوت بافت اجتماعی در مناطق مختلف نحوه فعالیت همکاران در ستادهای اقامه نماز و نیز بخشهای فرهنگی متفاوت است و برای توسعه فرهنگی و نیز ترویج آموزه های دین مبین اسلام فعالیت های مختلفی در حال انجام است.
تعداد بازدید : ۲,۷۱۱