بازنگری بیانیه های ماموریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی

بازنگری بیانیه های ماموریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی
(یکشنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۰:۰۲

یازدهمین جلسه کمیته راهبری استراتژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به بحث و بررسی درباره بازنگری بیانیه ماموریت جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اختصاص یافت .

به گزارش نیپنا، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی (روز شنبه، دهم مرداد ماه) در این نشست گفت: بحث و تبادل نظر بسیار خوبی در زمینه برنامه ریزی استراتژی و تفهیم بهتر ماموریت جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام شده است که امیدواریم نتایج خوبی نیز داشته باشد.

شعری مقدم با اشاره به این مطلب که زیرساخت های لازم برای رشد و توسعه در صنعت کشور از طریق برنامه ریزی نخبگان کشور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور فراهم می شود، افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ماموریت جدید خود راه  دشواری را در پیش دارد و الگوهای گذشته که در دست داریم مناسب شرایط جدید این شرکت نیست، بنابراین باید با همفکری الگوی جدیدی بسازیم تا این شرکت یاری دهنده اقتصاد کشور باشد و مثل گذشته نقش موثری در توسعه کشور داشته باشد.

شعری مقدم با تأکید بر تأمل هر چه بیشتر در بیانیه ماموریت جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: لازم است برای تدوین ارزشهای بنیادین از دیدگاه ذینفعان و مشارکت کارکنان و نخبگان این شرکت استفاده کرد .

در این جلسه مدیر برنامه ریزی و توسعه به جمع بندی دیدگاه های اعضای جلسه در خصوص بیانیه پیشنهادی مأموریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی پرداخت و مقرر شد پس از نهایی شدن بیانیه ماموریت، ارزش های بنیادین بر آن اساس تدوین شود.

در ادامه دکتر خلیلی نصر استاد دانشگاه و مشاور تدوین استراتژی به بیان گزارشی از نقش دولت در توسعه صنعت پتروشیمی و مطالعه موردی پیشرفت صنعت پتروشیمی در کشور چین پرداخت.

وی گفت: پایه رشد صنعت پتروشیمی در کشورهای شرق آسیا بر اساس دو اصل "سرمایه گذاری مستقیم خارجی" و "سیاست تعیین خوشه های صنعتی" بوده است.

تعداد بازدید : ۱,۹۴۱