انتصاب سرپرست مدیریت امور مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

انتصاب سرپرست مدیریت امور مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
(پنج شنبه ۴ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۰۴

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، عبدالرضا زرگر، سرپرست مدیریت امور مهندسی این سازمان شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در روز پایانی خرداد ماه 93، علی یزدانی طی حکمی، عبدالرضا زرگر را به عنوان سرپرست امور مهندسی این سازمان منصوب کرد.

در این مراسم که با حضور مدیران و مسئولین و کارکنان امور مهندسی این سازمان برگزار شد، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ضمن تبریک ماه پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، درخصوص زرگر گفت: ایشان به عنوان یک نیروی بومی استان خوزستان سالها در بخشهای مختلف بدنه وزارت نفت از جمله در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ستاد وزارت نفت و پتروشیمی خدمت کرده است.

علی یزدانی ادامه داد: وی پیش از این، فعالیت در واحدهای اوره و آمونیاک پتروشیمی های رازی و خراسان، ریاست مرکز پژوهش و فناوری منطقه ویژه، رئیس نظارت بر طرحهای شرکتهای وزارت نفت، ریاست برنامه ریزی طرحهای پتروشیمی وزارت نفت و مشاور مشاور مدیر تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی را تجربه کرده است.

وی در خصوص روند انتخاب سرپرست جدید این واحد تشریح کرد: طی جلسات متعددی که با هیات مدیره داشتیم، از میان گزینه های فراوان تصدی این سمت، آقای زرگر به علت سابقه کار در منطقه، آشنایی با استان، تحصیلات مرتبط در دانشکده نفت و بومی بودن برای هدایت مدیریت امور مهندسی انتخاب شدند.

یزدانی با ذکر این نکته که واحد امور مهندسی یکی از واحدهایی است که نتیجه فعالیت آنها جلوه ی زیادی برای سازمان حاکمیتی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دارد و درواقع یکی از برندهای این سازمان است، خاطر نشان کرد: امیدواریم این واحد بتواند با تلاش، مدد نیروی جوانی و دانشی که در آن نهفته و آشکار است، قدمهای محکمی در رسیدن به اهداف سازمانی خود بردارد.

وی در پایان سخنان خود از تمامی مدیران گذشته این واحد تقدیر کرد.

مراسم معارفه عبدالرضا زرگر صبح روز دوشنبه یکم تیر ماه برگزار و در این مراسم رسما به همکاران خود معرفی شد.

تعداد بازدید : ۵,۰۲۶